функції навчального курсу методика викладання природознавства в початковій школі

функції навчального курсу методика викладання природознавства в початковій школі

Навчально - виховні завдання курсу природознавства в початковій школі. Загальноосвітні завдання природознавства. Характеристика програми та змістових ліній галузі „природознавство” державного стандарту загальної початкової освіти. Методика формування природознавчих уявлень та понять. Назвіть основні функції діяльності вчителя у процесі навчання. Охарактеризуйте основні компоненти діяльності учителя, вкажіть, у чому виявляються їхні особливості (об’єкт, предмет, цілі, дії учителя). Завдання для практичної роботи. Світознавства в системі початкового навчання. Особливості викладання світознавства в початковій школі. Методи та форми організації навчального процесу з. Методика навчання природознавства в початкових класах. Державний стандарт початкової загальної 8 2 2 2 2. Освіти та його реалізація на сучасному етапі розвитку освіти. Особливості етичного виховання в початковій школі при. Вивченні курсів природничих дисциплін. Довкілля як складова природи. Усвідомлення молодшим школярем довкілля. Методика викладання природознавства в початковій школі – це сучасна наука, яка створювалась завдяки працям відомих учених - методистів. Студенти повинні знати не тільки характеристику методики як науки, але й історію становлення та наукову спадщину багатьох вчених. Методика навчання природознавства належить до педагогічних наук. Предметом її вивчення є процес навчання природознавства у початкових класах. Зміст методики розроблявся, насамперед, на основі розуміння її як науки про організацію процесу навчання природознавства у початкових класах. В цілому методика проведення предметних уроків досить складна і вимагає від учителя великої творчості. Створювалась вона протягом тривалого періоду пошуками учителів та методистів - учених. На кожному етапі розвитку школи методика мінялась і удосконалювалась. Цей процес продовжується і в наш час, коли в початковій школі природа вивчається на особливому предметі - природознавство. Проведення предметних уроків вимагає від учителя значної підготовчої роботи. Учитель ретельно продумує зміст і хід предметного уроку, його навчальне, розвивальне й виховне значення. Зміст методики розробляється насамперед на основі розуміння її як науки про організацію процесу навчання природознавства упочаткових класах. Методика викладання природознавства найтісніше пов язана з педагогікою як по лінії дидактики (теорії навчання), так і по лінії виховання. Дидактика визначає загальні закони принципи і правила навчання, що є обов язковими і для методики природознавства. Методика природознавства застосовує і конкретизує загальнодидактичні положення відповідно до особливостей навчального матеріалу з природознавства. Методи дослідження методики навчання природознавства. Методологічні основи методики викладання природознавства, її. Зв’язок з іншими науками. Таким чином, вона визначає зміст навчального матеріалу з природознавства у початковій школі, його ідеї, принципи добору фактів та побудови предмета. Разом з тим методика викладання природознавства дає відповіді на запитання. Як навчати, я к виховувати засобами предмета, які методи та прийоми можна ефективно використати для розвиваючого навчання і виховання молодших школярів через зміст природничого матеріалу, які форми навчання доцільні у навчальному процесі із урахуванням особливостей предмета. Навчально - методичне забезпечення методики викладання природознавства. Відповідно до вимог державного стандарту початкової загальної освіти опубліковано нові програми та підручники. Основною формою навчання природознавства в початковій школі є урок. Він проводиться в класі за чітко визначеними розкладом, програмою, з постійним складом учнів, у межах встановленого часу.

Функції уроку в сучасній початковій школі. А) виховна, навчальна, розвиваюча реалізація краєзнавчого принципу навчання природознавства в початковій школі. • методика формування природничих уявлень, понять й умінь в процесі навчання природознавства. Види природничих знань, що формуються в початковій школі. • класифікація методів навчання в курсі природознавства. Вибір та оптимальне поєднання методів і прийомів. • зміст і методи диференційованого навчання в початковій школі на уроках природознавства. • моделювання структури уроку з природознавства з елементами диференціації. Та власне зміст шкільного природознавства як світоглядної дисципліни, що повинна забезпечити формування загальної наукової цілісної картини природи, у молодших школярів. Реалізація краєзнавчого принципу навчання природознавства в початковій школі. Методика навчання природознавства. Процес навчання природознавства в початковій школі. Який шлях утворення уявлень і понять має переважати на уроках природознавства. Утворення уявлень і понять шляхом спостережень, бесіди, розповіді. Опосередковане утворення уявлень і понять. Утворення уявлень і понять шляхом бесіди г. Немає правильної відповіді. Функції уроку природознавства в сучасній початковій школі. Виховна, навчальна, розвивальна. Загальноосвітня, розвивальна. Навчальна, розвивальна, стимулювальна, мотиваційна, г. Стимулювальна, мотиваційна. Розвиток методики викладання природознавства в першій половині хх ст. Сонгайло на викладання курсу природознавства в початковій школі. Після жовтневої революції перед новою, радянською школою було поставлено завдання ідейного виховання молоді в дусі діалектичного матеріалізму.

У зв язку з цим вивчення природознавства набуває важливого значення. Були затверджені стабільні програми, в яких робиться акцент на природничі знання як основний фундамент формування діалектико - матеріалістичного світогляду.

Було прийнято компле навчально - виховні завдання курсу природознавства в початковій школі. Виховне значення природознавства. Методика формування в учнів науково - природничої картини світу, знайомство з загальними законами природи, формування екологічної та естетичної культури, патріотичне та валеологічне виховання. Функції ігрової діяльності на уроках природознавства. Розвиток критичного мислення на уроках природознавства. Технології проектного навчання. Основні теоретичні положення, особливості методики. Методика формування умінь і навичок у процесі навчання природознавства принципи відбору і структурування навчального матеріалу з природознавства в початковій школі. Методика формування природознавчих уявлень. Матеріально - технічне оснащення курсу природознавства. Задороджна - княгницька л. Завідувача кафедри педагогіки та освіти. Форми організації навчання природознавства в початковій школі. 2 характеристика позаурочної і позакласної роботи з природознавства в початковій школі. 3 вибір форм організації навчання у процесі вивчення природознавства. Методика проведення різноманітних форм організації навчання під час вивчення природознавства в початковій школі. 1 стан проблеми дослідження в практиці роботи сучасної початкової школи. Шкільний курс природознавства, його зміст, процес вивчення, матеріальна база володіють цілою системою стимулів, які сприяють розвитку у дітей інтересу до навчання. 2 методи навчання природознавства в школі. Природнича освіта в сучасній початковій школі вимагає вибору оптимальних методів формування теоретичних знань. Будь - який метод являє собою засіб взаємоповязаної діяльності вчителя й учнів, спрямованої на досягнення триєдиної мети. Освітньої, розвивальної і виховної. Основним завданням викладання природознавства в допоміжній школі є ознайомлення учнів з природними умовами і корисними копалинами, життям та господарською діяльністю населення україни і зарубіжних країн. Класифікація методів навчання природознавству в початковій школі. Словесні методи навчання. Словесно - наочні методи навчання природознавству.

Словесно - наочно - практичні методи. Вибір та оптимальне поєднання методів у навчанні природознавству у початковій школі. У практиці викладання природознавства в школі найбільшого поширення набула класифікація методів навчання за джерелами знань. Джерело знань визначається змістом навчального матеріалу.

Класифікація за джерелами знань і єдністю діяльності учителя та учня проста і зручна. Вона дає можливість правильно вибирати і застосовувати методи залежно від специфіки змісту навчального матеріалу.

Ще сухомлинський зазначав. «страшна ця небезпека - неробство за партою, неробство місяці, роки. Розвиток інформаційного суспільства, научно - технічнічні перетворення, ринкові відносини потребують від кожної людини високого рівня професійних і ділових якостей, здатності орієнтуватися в складних ситуаціях, швидко і безпомилково приймати рішення. Методика проведення уроку малювання на теми навколишнього життя в початковій школі. Організація позакласної роботи з образотворчого мистецтва в початковій школі. Методика викладання трудового навчання в початкових класах. Аналіз програми трудового навчання в початкових класах. Поняття про методи і прийоми трудового навчання. Класифікація методів. Теоретичні основи методики викладання природознавства, зв язок з іншими науками. Методологічні основи методики природознавства. Природа у ракурсі діалектико - матеріалістичного світогляду.

Місце природознавства у навчальному плані початкових класів. Основні принципи побудови програми з природознавства (науковості, доступності, систематичності та послідовності, наочності, краєзнавчий, батьківщинознавчий, сезонності, енциклопедичний, зв язку із життям). Види знань у курсі природознавства. Упродовж навчання у початковій школі у дітей мають системно формуватися виконавські уміння та навички, характерні для кожного окремого виду художньої діяльності. Опанування графічних, живописних, декоративних технік, знайомство з необхідною умовою реалізації завдань мистецької освітньої галузі є дотримання інтегративного підходу у навчанні, який може розглядатися у декількох значеннях. Тести охоплюють матеріал з окремих методик навчання в початковій школі. 1) функції мови, призначенні її бути засобом спілкування; 2) теоретичній основі мови теоретичні основи методики викладання природознавства, зв язок з іншими науками. Моніторинг навчальних досягнень учнів предмет і функції моніторингу навчальних досягнень учнів. Принципи моніторингу успішності навчання. індивідуальний характер, систематичність, різноманітність форм проведення, всебічність, об’єктивність, порівнянність, адекватність, прогностичність, гласність, диференційованість. Становлення методики навчання математики як науки. Зв’язок методики з іншими науками. Віковою психологією, дидактикою, методикою математики середньої школи, математикою та ін. Методика дає перевірену практикою наукову теорію, яка дозволяє навчати біології правильно, ощадливо використовуючи сили і навчальний час, дає можливість формувати вміння і навички проведення уроків всіх типів, всіх форм позакласної і позаурочної роботи з біології, факультативних занять. Завдання курсу полягаєвформуванні в студентів теоретичних знань і практичних умінь їх застосування для вирішення конкретних завдань, для самостійного проведення уроків всіх типів, позакласної та всіх форм позаурочної роботи з біології, екскурсій і факультативних занять. Навчання на уроках суспільствознавства у початковій школі. Проблемне навчання як провідний метод. Методика навчання української мови в початкових класах як навчальна дисципліна. Предмет і завдання курсу.

Зв язок методики викладання української мови в початкових класах з іншими науками. Підручники з української мови для початкової школи. Методика початкового курсу математики як педагогічна наука. Предмет методики навчання математики предмет методики його цілі. Зміст, методи і засоби методики навчання математики. Методологічні основи методики викладання природознавства, її зв язок з іншими науками. Методи дослідження в галузі методики викладання природознавства. У процесі навчання учні початкових класів не тільки засвоюють знання, вміння і навички, але й вчаться ставити перед собою мету, застосовувати здобуті теоретичні знання у практичній діяльності, здійснювати контроль та оцінку власних дій. Наприклад, на думку швейцарського психолога ж. Піаже, діти до 7 років не здатні до побудови логічного міркування, вони не в змозі оцінити точку зору іншої людини. Проте, активне впровадження засад розвивального навчання д.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

катехизм приготування до першої святої сповіді зошит відповіді

контрольна робота фізика 9 клас рух і взаємодія закони збереження

відредагувати словосполучення відповіді співпали

едера відповіді на модуль 2

конспект уроку ядс 2 клас волощенко